خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در جمع مردم شهرک ولایت یاسوج

مجلس باید دولت را در دوران پساتحریم همراهی کند

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس از دولت خواست به فکر برنامه‌های مختلف برای دوران"پساتحریم" باشد و از همتایان خود در مجلس نیز خواست دولت را در این دوران همراهی کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلام محمد زارعی عصر شنبه در جمع ساکنان شهرک ولایت یاسوج گفت: از دولت تدبیر و امید می‌خواهیم با برنامه‌های مدون به فکر ایجاد سرمایه‌گذاری و فراهم کردن بستر لازم برای ایجاد فرصت‌های شغلی در دوران پساتحریم باشد.

وی با بیان اینکه تنها نقش مجلس در دوران پساتحریم نظارت بر برنامه‌های این دوران است، اظهارکرد: مامعتقدیم هم دولت و هم مجلس باید شعار همدلی و هم‌زبانی مدنظر رهبری را در دوران پساتحریم محقق بخشند.

این نماینده مجلس افزود: دوران پساتحریم دوران تحقق بخشیدن به شعار سال همدلی و هم‌زبانی خواهد بود و دولت و مجلس از اکنون باید به فکر تحقق این شعار باشند.

زارعی، سرمایه‌گذاری و پرداختن به زیرساخت‌ها را از مهمترین تدابیر دولت در دوران پساتحریم خواند و گفت: فراهم کردن فرصت‌های شغلی برای رفع معضل بیکاری با اجرایی کردن این تدابیر امکان‌پذیر است.

وی افزود: شرایط اقتصادی در چندساله گذشته یک شرایط استثنایی در تاریخ انقلاب بوده و متاسفانه مشکلات فراوانی دامن‌گیر مردم در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی شد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: شایسته است دولت و مجلس در کنار هم و به دور از حاشیه‌پردازی‌های سیاسی به فکر رفع مشکلات اساسی مردم در دوران پساتحریم باشند.

زارعی افزود: دوران تنش‌ها به پایان رسیده و اکنون مسئولان فقط باید به فکر خدمات‌رسانی مطلوب به مردم بوده تا شاهد رفع دغدغه‌های جوانان و خانواده‌های آنان باشیم.

وی از مردم نیز خواست در دوران پساتحریم مانند گذشته همراه با مسئولان نظام باشند.

گفتنی‌ست در این دیدار صمیمی، برخی از حاضران با طرح پرسش‌های مختلف خواستار رفع مشکلات کنونی در شهرک ولایت یاسوج شدند.

بیشترین دغدغه‌های ساکنان شهرک ولایت در حوزه زیرساختی مانند کمی فضاهای سبز، ورزشی و فرهنگی بود.

کد خبر : ۲۹۷۵۲۱