خبرگزاری کار ایران

شهردار بهشهر

بازار هفتگی تا یک ماه آینده به مکان جدید انتقال می‌یابد

شهردار بهشهر با اشاره به اینکه 4 مکان در جاده دریای 4 فصل برای بازار هفتگی این شهر شناسایی شده است گفت: با انتخاب یکی از این زمین‌ها تا یک ماه آینده بازار هفتگی به مکان جدید انتقال می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، حمید آزموده دیشب در نشست خبری با اصحاب رسانه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آزموده با اشاره به اینکه برخی مدارس شهری بدون پروانه ساخته شده‌اند افزود: این مدارس سیل‌گیر نیز هستند اما با این وجود هزینه‌های گزافی برای ساخت آنها شده است.

وی ادامه داد: بخش دولتی می‌تواند این اعتبارات را بدست آورد اما شهرداری باید از حق مردم هزینه کند.

شهردار بهشهر درباره احداث پارکینگ‌های عمومی گفت: اکنون سه مکان در نظر گرفته شده  و باید پارکینگ‌های عمومی را افزایش دهیم.

آزموده افزود: در سال 95 پارکینگ مجتمع میلاد نور افتتاح می‌شود.

شهردار با اشاره به اینکه 4 مکان در جاده دریای 4 فصل برای بازار هفتگی این شهر شناسایی شده است گفت: با انتخاب یکی از این زمین‌ها تا یک ماه آینده بازار هفتگی به مکان جدید انتقال می‌یابد.

آزموده با بیان اینکه بهشهر از بیکاری رنج می‌برد ادامه داد: بسیاری از افراد  به علت بیکاری به دستفروشی روی آوردند و از این طریق ارتزاق می‌کنند.

وی ادامه داد: بزرگترین معضل در خیابان امام بازار روز است که با انتقال آن این خیابان از دستفروشان نیز خالی می‌شود.

شهردار بهشهر اعلام کرد: پروژه مجتمع تجاری 5 طبقه برای بازار روز ساخته می‌شود.

آزموده با اشاره به اینکه شهرداری مرکز کاریابی نیست ادامه داد: بسیاری از مسائلی که به ما محول می‌شود در حیطه‌ی اختیارات ما نیست و برخی تصمیمات بدون هیچ‌نظرخواهی از شهرداری به ما محول می‌شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه معضلات و مشکلات به سمت شهرداری فرستاده می‌شود وخبرنگاران مسئولند تا واقعیت‌ها  را پیدا کنند  و اخبار کذب را منتشر نکنند.

شهردار بهشهر گفت: چنانچه نقدی به کار ما وارد است آماده‌ی شنیدن سخنان منتقدان هستیم اما برخی در جهت فشار به شهرداری به تخریب،تحریف و تهدید دست می‌زنند.

کد خبر : ۲۹۶۶۱۹