خبرگزاری کار ایران

ابوالفضل صدرائیه در دیدار با خبرنگاران

رسانه‌های کاشان ابزارهای مهم توسعه این شهرستان هستند

فرماندارکاشان گفت: کسانی که در زمینه اطلاع‌رسانی در شرایط سخت با عشق و علاقه‌مندی به جامعه خدمت می‌کنند در حقیقت جمعی از فرهیختگان و نخبگان هستند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا درکاشان « ابوالفضل صدرائیه » پیش از ظهر امروز دردیدار صمیمی اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کاشان به مناسبت روز خبرنگار با ایشان، به جایگاه رفیعی  که رسانه‌ها در توسعه این شهرستان دارند اشاره کرد  و گفت: رسانه‌ها یکی از شاخصهای مهم  اندازه‌گیری از لحاظ کمی و کیفی درتوسعه  شهری هستند.

وی اعتماد واطمینان  مردم به خبرنگاران در جهت اطلاع رسانی صحیح  ورفع کمبودها را از مهمترین عوامل توسعه هر منطقه ای دانست وگفت: اطلاعات و آگاهی که خبرنگاران در اختیار مردم می‌گذارند  یک سرمایه اجتماعی محسوب  می‌شود.

فرماندار کاشان از خبرنگاران به عنوان ناظر دولت در اجرای  خیلی از اقدامات و فعالیت‌های  اجرایی دانست وگفت: وقتی که صحبت از توسعه می‌کنیم  این سوال مطرح می‌شود که رسانه‌ها در چه سطحی از انتظاراتی که مردم از آنها دارند هستند.

وی با تاکید بر توجه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کاشان  به رفع مشکلات  و دغدغه‌های رسانه‌های این شهرستان گفت: اگر برای یک بار هم شده باید نگاه کنیم که واقعا چه مقدار توانسته‌ایم به دغدغه اصحاب رسانه و خبرنگاران  بپردازیم.

 وی بر نقش خبرنگاران در پیش قدم بودن  تولید اخبار با نگاه تخصصی  تاکید کرد و  گفت: از اصحاب رسانه و خبرنگاران  انتظار داریم که در راستای انسجام و همدلی   در تولید اخبار حرفه‌ای پیش قدم باشند.

فرماندار کاشان با تقدیر از رسانه‌های شهرستان کاشان که درشرایط سخت  در تمام سالها رسالت خود را حفظ کرده‌اند  تصریح کرد: مجموعه مدیریت  شهری و رسانه‌های کاشان باید با نگاه توسعه‌ای  در جهت  پیشرفت کاشان گام بردارند.

صدرائیه  ایجاد اتاق فکر و انجمن صنفی مطبوعات برای خبرنگاران  را در شهرستان کاشان ضروری دانست وگفت: تحت هیچ شرایطی با نگاه جناحی در مدیریت شهری کاشان وارد نشده‌ایم، بلکه تمام توان خود را در جهت استفاده از افراد توانمند در توسعه کاشان بکار گرفته‌ایم.

« مصطفی جوادی مقدم»  رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کاشان نیز ، ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی  و دیگر خبرنگاران شهید، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران  این شهرستان تبریک گفت.

وی با  قول مساعد نسبت به حل مشکلات خبرنگاران، اتحاد و همدلی  را رمز  موفقیت تمام اقشار جامعه خصوصا خبرنگاران  و اصحاب رسانه دانست.

درابتدای این دیدار که معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان نیز حضور داشت، اصحاب رسانه با بیان دغدغه‌های حوزه خبر و خبررسانی، خواستار توجه جدی مسئولان در رفع تبعیض در بین رسانه‎ها، کمبودها، دغدغه‌ها و مشکلات خبررسانی این شهرستان شدند.

کد خبر : ۲۹۶۰۹۱