خبرگزاری کار ایران

شهردار قم

ممیزی املاک، یکی از پایه‌های درآمدی شهرداری‌ست

شهردار قم با بیان اینکه ناهماهنگی و ایجاد جبهه‌های متفاوت در امور اجرایی بزرگترین صدمه را به پیشبرد امور در مدیریت شهری وارد می‌کند گفت: وحدت رویه را باید در رأس امور قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، سقائیان نژاد در جلسه ستاد عالی سرمایه‌گذاری شهرداری با تأکید بر پیگیری مطالبات شهرداری از تمامی نهادهای دولتی و خصوصی گفت: باید بدون هیچگونه اغماضی از کیان شهر دفاع کنیم و نگذاریم حقوق شهروندان تضییع شود.

وی پرهیز از تفکر جزیره‌ای را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: نباید با تکثّر تصمیم‌گیری در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه سرمایه‌گذاری مواجه باشیم و باعث سرگردانی سرمایه‌گذار شویم و با توجه بر اصل تسهیل‌گری، امور سرمایه‌گذاری را در این حوزه پیگیری کنیم.

شهردار قم، در ادامه با بیان اینکه حتی جزئی‌ترین مسائل سرمایه‌گذاری در شهر باید با هماهنگی حوزه سرمایه‌گذاری انجام شود اظهار کرد: شهرداران مناطق هم باید امور سرمایه‌گذاری را با هماهنگی این حوزه پیگیری کنند.

وی افزایش درآمدهای شهرداری را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: یکی از پایه‌های درآمدی شهرداری ممیزی املاک است و تشریفات اداری نباید مانع پیشرفت امور در این زمینه شود.

موضوع ارائه تسهیلات ویژه برای ساخت هتل و مراکز اقامتی از دیگر مواردی بود که مورد تأکید شهردار قم قرار گرفت و سقائیان‌نژاد در این زمینه با اشاره به همکاری دیگر نهادهای استانی در توسعه کمی و کیفی هتل‌ها و مراکز اقامتی در شهر قم خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه یکی از نیازهای شهر قم افزایش تعداد هتل‌های با کیفیت است نیازمند همکاری دیگر نهادها مانند سازمان میراث فرهنگی هستیم.

کد خبر : ۲۹۳۱۸۳