خبرگزاری کار ایران

شوکت عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی

خدمات بانک رفاه به جامعه کارگری و بازنشستگان باید افزایش یابد

عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی، با بیان اینکه بانک رفاه متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است، تأکید کرد: خدمات بانک رفاه کارگران به جامعه کارگری و بازنشستگان باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، اکبر شوکت رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی کشور، شب گذشته در حاشیه مراسم تقدیر جامعه کارگری استان قم از زحمات حسین پوریوسفی مدیریت شعب بانک رفاه استان اظهار کرد: بانک رفاه، می‌بایست با مدیریت صحیح در سطح کشور، منابع ریالی کارگران و بازنشستگان کشور را جذب کند.

وی افزود: بانک رفاه در قبال جذب منابع قشر بزرگ کارگری و بازنشستگی کشور، باید سطح ارائه خدمات و تسهیلات به صاحبان اصلی خود را به نقطه ایده آل برساند که این امر باعث افزایش رضایت‌ندی کارگران و بازنشستگان خواهد شد.

عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی گفت: خوشبختانه در استان قم، مدیر توانمند و دلسوزی همچون آقای حسین پوریوسفی در رأس شعب بانک رفاه کارگران قرار گرفته که با ارائه خدمات مناسب به جامعه کارگری و بازنشستگی، تا حدود زیادی، رضایت‌مندی آنان را در پی داشته است.

شوکت اضافه کرد: قطعا تجربیات بیش از 20 ساله آقای پوریوسفی در عرصه بانکداری، باعث ایجاد یک ارتباط تنگاتنگ و خوب با جامعه کارگری و بازنشتگی استان قم شده است.

خاطرنشان می‌شود، در این مراسم که با حضور نصرالله بازوند، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، نمایندگان تشکل‌های مختلف کارگری استان قم، با اهداء لوح تقدیر و جوایزی، از زحمات و خدمات حسین پوریوسفی، به جامعه کارگری، تقدیر شد.

 

کد خبر : ۲۹۲۲۲۳