خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هلال احمر البرز با اشاره به سیل دیشب

تاکنون 6 جسد کشف شده‌است/ پیدا کردن اجساد قربانیان توسط سگ‌های جستجوگر

مدیرکل هلال احمر البرز از اعزام سگ‌های جستجوگر برای پیدا کردن اجساد قربانیان سیل شب گذشته به روستاهای بحران زده جاده چالوس خبر داد.

احسان نصیری به خبرنگار ایلنا در کرج گفت: بلافاصله پس از اعلام وقوع سیل شب گذشته در البرز تیم‌های امدادی هلال احمر استان به مناطق سیل زده اعزام و تا به این لحظه مشغول امدادرسانی و توزیع آب سالم و مواد غذایی به سیل زدگان هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارات و تلفات به روستاهای "سیجان و سرزیارت" از توابع بخش آسارا وارد شده افزود: در حال حاضر 6 جسد در روستای "سیجان" پیدا شده و سگ‌های جستجوگر به دنبال باقی اجساد احتمالی در میان گل ولای این مناطق هستند.

نصیری با بیان اینکه به دنبال تثبیت وضعیت و بحران‌زدایی در این مناطق هستیم گفت: به دلیل شدت خرابی‌ها و خسارات وارده به خانه‌ها، امداد گران در حال حاضر در حال تخلیه خانه به خانه مردم این دو روستا هستند.

وی با بیان این‌که همچنان آمار دقیقی از مفقودین در دست نیست خاطرنشان کرد: حادثه سیل شب گذشته تا به این لحظه تنها در این دو روستا، 6 کشته، 12 مفقود و بیش از 50 عدد خودرو متلاشی شده  برجای گذاشته است.

نصیری خاطرنشان کرد: بیشتر تلفات و خسارات، مربوط به گردشگران و خودروهایی‌ست که در حاشیه رودخانه، در این دو روستا اسکان و توقف داشته‌اند.

کد خبر : ۲۹۱۵۳۵