خبرگزاری کار ایران

دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش فارس

جبران عقب‌ماندگی‌ها نیازمند وفاق و همدلی‌ست

دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش فارس گفت: در بستر همدلی و همراهی است که نه تنها می‌توان عقب‌ماندگی‌های فارس را جبران کرد بلکه استان را در مسیر توسعه همه‌جانبه قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جمیله کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، افزود: انتظار می‌روداستاندار جدید فارس تمامی امور را بر مدار قانون و اخلاق در استان برگرداند و با ایجاد فرصت‌های برابر برای همه جریان‌های سیاسی شناسنامه‌دار، سرخوردگی نخبگان سیاسی و جوانان و ناامیدی در بدنه اجتماعی را جبران و فضای با نشاط برای احزاب سیاسی و نهادهای مدنی فراهم  کند.

کریمی اظهار امیدواری کرد: با تدبیر استاندار جدید و همدلی و همراهی همه دلسوزان به توسعه همه‌جانبه فارس شاهد ذوب شدن یخ فضائی که در گذشته باب نقد را قفل و عرصه را برای فعالان سیاسی تنگ کرده بود باشیم.

کریمی یادآور شد: فارس در هشت سال دولت قبل و دو سال اخیر از لحاظ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دچار آسیب‌های جدی شده که تقویت و ترمیم آنها نیازمند برنامه‌ریزی صحیح و حضور یک تیم مجرب و کارشناس در حوزه‌های مختلف است.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فارس با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از توانمندی زنان در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: استفاده از ظرفیت و توانمندی زنان در عرصه‌های مختلف نه تنها منجر به بهبود وضعیت اجتماعی زنان می‌شود بلکه به عنوان عاملی مهم می‌تواند زمینه‌ساز توسعه متوازن شود.

وی ابراز امیدواری کرد: استاندار جدید با ابتکار عمل و برنامه بتواند از وجود زنان توانمند در پست‌های مدیریتی در حوزه‌های مختلف استفاده کند.

.

کد خبر : ۲۹۱۴۵۶