خبرگزاری کار ایران

همزمان با انتخابات مجلس

انتخابات میان دوره‌ای "شورای شهر فردیس" برگزار می‌شود

امام جمعه فردیس از برگزاری انتخابات میان دوره‌ای این شهرستان همزمان با انتخابات مجلس دهم خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، در خطبه‌های نماز عید فطر این شهرگفت: با درخواست استانداری البرز و موافقت وزارت کشور قبل از پایان دوره قانونی 4 ساله فعالیت شوراها، شورای اسلامی و شهرداری فردیس از کرج جدا خواهد شد.

وی با اشاره به بی‌توجهی و بی‌مهری‌های صورت گرفته سنوات گذشته شهرداری کرج نسبت به این منطقه  افزود: اکنون بیش از 50 درصد درآمدهای شهرداری در این منطقه هزینه نمی‌شود که امیدواریم با استقلال شورای شهر و شهرداری و همچنین تجمیع و هزینه‌کرد این درآمدها در فردیس، شاهد شکوفایی و تسریع روند توسعه‌ای این شهرستان باشیم.

امام جمعه فردیس با اشاره به استمرار مشکلات زیرساختی و عدم استقلال و انتزاع بسیاری از اداره‌ها در این شهرستان خاطرنشان کرد: با گذشت بیش از 2 سال از شهرستان شدن فردیس، همچنان این شهرستان از مشکلات زیر ساختی و کمبود امکانات در حوزه‌های مختلف رنج می‌برد که امیدواریم بسیاری از این مشکلات با استقلال شهرداری برطرف شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به برگزاری انتخابات میان دوره‌ای شورای اسلامی و استقلال شهرداری این منطقه، شهرداری کرج زیرساخت‌های لازم را برای استقلال شهرداری مهیا و پروژه‌های عمرانی فردیس را متوقف نکند.

کد خبر : ۲۹۱۱۹۴