خبرگزاری کار ایران

آیت الله حسینی بوشهری

توانایی‌های هر فرد میزان مسئولیت او را مشخص می‌کند

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: توانایی‌های هر فرد، میزان مسئولیت او را در قبال جامعه مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله حسینی بوشهری صبح امروز در مراسم افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا افزود: سازمان تأمین اجتماعی عامل خیرات و مبرات، مخصوصا در بخش بیمه و درمان است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با تأکید بر تقویت مباحث بیمه و درمان در سازمان تأمین اجتماعی، افزود: اگر در کشورمان، بیمه کارکرد مناسب خود را داشته و اقدامات مربوط به درمان افراد جامعه به درستی انجام شود، بخش زیادی از دغدغه مردم، برطرف خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری تلاش مسئولان مربوطه برای تجهیز بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا که بیشترین خدمات خود را به کارگران ارائه می دهد را ارج نهاد و گفت: گاهی رایزنی افراد و مسئولان مختلف با مسئولان بالاتر و مثلا یک وزیر مربوطه برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم، مصداق جهاد فی سبیل الله است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه توانایی‌های هر فرد، میزان مسئولیت او را در قبال جامعه مشخص می‌کند، گفت: گاهی صحبت ده دقیقه‌ای یک فرد یا مسئول با مسئولین بالاتر تأثیر زیادی در ایجاد رفاه برای مردم دارد که برای مثال یکی از آنها، ایجاد بخش سی تی اسکن در بیمارستان امام رضا است.

وی گفت: امیدواریم روزی برسد که مراکز درمانی قم در اوج پیشرفت و امکانات باشند و مردم همه ایران و جهان، همانگونه که برای درمان معنوی به حرم حضرت معصومه(س) به قم سفر می‌کنند، در صورت نیاز برای درمان جسم خود نیز به شهر قم سفر کنند.

کد خبر : ۲۹۱۰۴۳