خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم

سی تی اسکن بیمارستان امام رضا از مجهزترین دستگاه‌های کشور است

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم، گفت: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام رضا(ع) قم، از مجهزترین دستگاه‌های کشور است که کار را با دقت بسیار بالایی انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، داوود علی محمدی، صبح امروز در مراسم افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا گفت: با راه‌اندازی بیمارستان امام رضا، رتبه استان قم در بخش درمان کشور که رتبه خوبی نبود، تا حد بسیار زیادی ارتقاء پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از دو سال و در چهار فاز تختی متفاوت، ابتدا 50 تخت را به 63 تخت، سپس 75 تخت و در حال حاضر به 102 تخت بیمارستانی افزایش دادیم و انشاالله امیدواریم که تا آینده‌ای بسیار نزدیک، 120 تخت کامل این بیمارستان را فعال کنیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی قم، گفت: بیمارستان امام رضا با کمتر از دو سال فعالیت، جای خود را در استان  و کشور پیدا کرده و برای مثال همین چند روز پیش یک عمل جراحی و سخت تومور مغزی در این بیمارستان با موفقیت به انجام رسید.

وی با بیان اینکه از ابتدای تأسیس این بیمارستان تا کنون، حدود 12 هزار نفر از بیماران در آن بستری شده‌اند، یادآور شد: برای مثال در سال 92 حدود 500 زایمان، در سال 93 حدود 2300 زایمان و در سه ماهه نخست سال 94 حدود هزار زایمان در این بیمارستان انجام شده که فکر می‌کنیم این آمار تا پایان سال به سه هزار برسد.

 

کد خبر : ۲۹۱۰۱۶