خبرگزاری کار ایران

در سال‌روز شهادت امام جعفر صادق

باقرزاده: 30 شهید غواص در مازندران تشییع می‌شوند

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از تشییع 30 شهید غواص در استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: از 43 شهید غواص 30 شهید مازندرانی و 13 شهید از استان گلستان هستند که در سال‌روز شهادت امام جعفر صادق تشییع می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساریٰ محمد باقرزاده در جلسه هیئت امنای باغ موزه دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار مازندران افزود: ما باید ازهمه ظرفیت‌ها برای بهتر برگزارشدن این مراسم استفاده کنیم و همه دستگاه‌های دولتی در این امر اهتمام جدی داشته باشند.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح  گفت: اشتیاق مردم ایران در تشییع شهدای غواص در روزهای اخیر موجب شد تا ما به برکات خون این شهدا حضور شهدای غواص را در مازندران نیز داشته باشیم.

وی از وداع  با شهدای غواص در پارک موزه دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: در حاضر برای وداع بیش از 50 هزار نفر شرکت کننده از سراسر استان برای این پیش بینی شده است.

باقرزاده با بیان اینکه ورود شهدار از غرب استان صورت می‌گیرد، افزود: پیکر پاک شهدا در سه استانی که در مسیر قرار دارند مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی از شهرداران شهرهای استان خواست تا میادینی از شهر را به نام شهدای غواص نام‌گذاری کنند .

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح  افزود: مکان‌هایی را برای تدفین این شهدای مطهر در نظر گرفتیم که حسینه عاشقان ثارالله نیز یکی از مکان‌های تدفین در نظر گرفته شد.

کد خبر : ۲۹۰۸۵۹