خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان

کمیته ویژه‌ حل مشکل آب و فاضلاب پروژه‌های مسکن مهر تشکیل شود

استاندار زنجان گفت: با تسریع در اجراء پروژه‌های خود مالکان و تعاونی مسکن مهر طی سال جاری، پرونده پروژه‌های مسکن مهر استان بسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، جمشید انصاری امروز در جلسه شورای مسکن استان، با بیان اینکه در ارائه خدمات زیربنایی برای پروژه‌های مسکن مهر در بخش گاز و برق مشکلی وجود ندارد گفت: در بخش تامین آب و فاضلاب بخشی از مشکلات مربوط به ایجاد زیرساخت‌ها همزمان با ساخت پروژه‌ها و شبکه آب است و دیگری نبود امکانات و تاسیسات فاضلاب در مناطقی است که پروژه‌های مسکن مهر در آن نواحی در حال احداث است.

استاندار زنجان تشکیل کمیته ویژه‌ای را برای برطرف کردن مشکلات آب و فاضلاب پروژه‌های مسکن مهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید بزودی و در کوتاه‌ترین مدت مشکلات این بخش برطرف شود.

کلیم اله وثوق،  مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان ، نیز در ادامه با اعلام این خبر که 28 هزار و 281 واحد پروژه‌های مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر در استان عقد قرارداد شده است گفت: از این میزان 24 هزار و 954 واحد به اتمام رسیده است و  همچنین تعداد دو هزار و 429 واحد مربوط به تفاهم نامه‌ها و 898 واحد خود مالکان در حال ساخت است.

وثوق، همچنین ارائه خدمات زیربنایی به پروژه‌های مسکن مهر و تسریع در ارائه تسهیلات بانکی به بافت‌های فرسوده استان را خواستار شد.

لازم به ذکر است در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز در استان 4008 واحد انعقاد قرارداد شده است که تاکنون 3915 واحد در مرحله اتمام نازک‌کاری است.

کد خبر : ۲۹۰۸۵۰