خبرگزاری کار ایران

شامگاه سه شنبه ۲۳ تیرماه:

جشن باشکوه هسته‌ای در کاشان برگزار شد

جشن هسته‌ای دیشب در کاشان با حضور مردم و مسئولان شهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، دیشب جشن هسته‌ای با حضور هزاران نفر از شهروندان، فرماندار و مسئولان شهری در میدان پانزده خرداد این شهر برگزار شد.

علی فلاحیان دبیر حزب اعتدال و توسعه کاشان در این مراسم گفت: این پیروزی و موفقیت بزرگ ثمره رای آگاهانه و حماسی ملت ایران در 24 خرداد 92 است.

وی افزود: در دولت‌های سازندگی و اصلاحات با پایه‌گذاری درست و مدیریت عقلانی صنعت انرژی هسته‌ای، ایران وارد باشگاه هسته‌ای‌ها شد و پرونده آن نیز با توانمندی و جدیت پیگیری شد اما در دولت‌های نهم و دهم با سوءتدبیر و حذف نیروهای متخصص، این موضوع به یک بحران تبدیل شد و پرونده در ذیل فصل هفتم منشور ملل متحد و شورای امنیت قرار گرفت و باعث تحمیل بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها علیه ایران شد.

دبیر حزب اعتدال و توسعه کاشان با اشاره به سخنان دکتر روحانی پس از اعلام توافق، تصریح کرد: امروز روزی تاریخی و پایانی بر دوازده سال مناقشه هسته‌ای بود که تبعات آن، انزوای ایران در منطقه و جامعه بین‌الملل و تخریب زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی کشور بود.

وی افزود: حاصل 23 ماه مذاکره دولت روحانی با قدرت‌های جهانی، حاکمیت منطق برد-برد بر سیاست‌های خارجه و احیای تعامل سازنده با جهان بود که در پرتو اعتماد ملت به گفتمان اعتدال و توسعه و عقلانیت و تقویت رویکرد مبتنی بر دیپلماسی و صلح‌طلبی صورت گرفت.

 

 

کد خبر : ۲۹۰۸۰۹