خبرگزاری کار ایران

با اشاره به تعطیلات عید فطر

فلاح جلودار : تمهیدات مناسب برای کنترل بازار اندیشیده شود

استاندار مازندران گفت: دستگاه‌های مرتبط با بازار در تعطیلات عید فطر برای کنترل قیمت کالاها تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛ ربیع فلاح جلودار در پنجمین جلسه شورای اداری در سالن شماره یک استانداری مازندران اظهار کرد: نتیجه مذاکرات هسته‌ای به طور حتم دستاورد خوبی را برای کشور رقم خواهد زد.
 
وی با بیان اینکه با توجه موفقیت تیم هسته‌ای نباید انتظاراتی خارج از محدوده برای مردم به وجود آید، افزود: تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی نیز نباید به دست فراموشی سپرده شود.
 
استاندار مازندران با اشاره به نزدیک شدن عیدفطر و تعطیلات پیش رو از مدیران اجرایی خواست تا برنامه‌ریزی‌ها و اقدام لازم برای خدمات مطلوب به مسافران را مدنظر داشته باشند.
 
فلاح، کنترل قیمت ارزاق عمومی و بازار را از دیگر اقدام دستگاه‌های مربوطه در ایام تعطیلات دانست و گفت: باید تمهیدات مناسب برای کنترل بازار اندیشیده شود.
 
وی به گرمای شدید و کمبود آب در استان اشاره کرد و از رسانه‌ها درخواست کرد تا نسبت به صرفه‌جویی در آب و استفاده مناسب از آن اطلاع‌رسانی مناسب داشته باشند.
 
رییس شورای اداری استان در ادامه به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و افزود: ایجاد یک فضای مشارکت جمعی  و نقد و بررسی آسیب‌ها و مشکلات در ای‌باره باید در دستور کار قرار گیرد.
 
کد خبر : ۲۹۰۶۵۰