خبرگزاری کار ایران

سید علی علوی

لیست خبرنگاران فعال در اختیار ادارات قائم شهر قرار می‌گیرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر خبرنگاران فعال، نیمه فعال و غیرفعال در این شهر را 30 نفر اعلام کرد و افزود: به زودی لیستی از این خبرنگاران تهیه و در اختیار فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر؛ جمعی از خبرنگاران خبرگزاری ایلنا و روزنامه کاروکارگر در حوزه قائمشهر و ساری صبح امروز با رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند و مسئولیت جدید وی را تبریک گفتند.

سید علی علوی در این دیدار با بیان اینکه  خدمت در نظام جمهوری اسلامی و پایبندی به ارزش‌های این نظام بویژه در حوزه فرهنگ باعث افتخار است اظهار کرد: با وجود مشکلات باید تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه به کار گیریم.

وی خبرنگاران فعال، نیمه فعال و غیرفعال در قائم شهر را 30 نفر اعلام کرد و افزود: به زودی لیستی از این خبرنگاران تهیه و در اختیار فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار خواهد گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر تصریح کرد: نحوه توزیع آگهی‌ها روند تازه‌ای پیدا کرده است و به زودی با اداره ثبت شهرستان نشستی برگزار می‌کنیم تا آگهی‌های ثبتی در ارشاد توزیع شود.

علوی با بیان اینکه همه آگهی‌های ثبتی و غیره از ارشاد قائم‌شهر بین نشریات و خبرنگاران توزیع می‌شود افزود: 3 کد به این امر تخصیص داده شد و سری" م. الف" ها تغییر کرده است.

وی حوزه کار نمایندگان نشریات و خبرنگاران را دو حوزه مجزا برشمرد و گفت: توزیع آگهی‌ها بر حسب این موضوع انجام می‌شود و ساماندهی خبرنگاران را از اولویت کاری اداره ارشاد قائم شهر اعلام کرد.

در ادامه سرپرست روزنامه کار و کارگر و خبرگزاری ایلنا در شمال کشور به مشکلات خبرنگاران قائم شهر اشاره کرد و گفت: ساماندهی خبرنگاران بسیاری از مشکلات این حوزه را مرتفع خواهد ساخت.

فرامرز درخشنده با بیان اینکه مجموعه روزنامه کار و کارگر و خبرگزاری ایلنا بدون هیچ چشم‌داشتی حمایت و پشتیبانی خود را از رئیس جدید اداره ارشاد قائم شهر اعلام می‌کند تصریح کرد: امیدواریم به زودی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان قائم شهر باشیم.

 

کد خبر : ۲۸۷۷۰۶