خبرگزاری کار ایران

در ضیافت افطاری اصلاح‌طلبان لامرد مطرح شد:

تاکید بر اتحاد و انسجام بین مجموعه اصلاح‌طلبی

شب گذشته ضیافت افطاری اصلاح‌طلبان شهرستان لامرد با حضور نخبگان و فعالان سیاسی - اجتماعی به منظور اتحاد و هماهنگی بیشتر برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از جنوب فارس، عبدالرضا منصوری مسئول شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید لامرد، در جمع فعالان سیاسی اجتماعی این شهر گفت: رای 65 درصدی مردم لامرد نیز رای به تغییرات و اصلاح در این شهرستان بوده است و تلاشی که ستاد روحانی و مجموعه اصلاح‌طلبی داشته‌اند به نوعی خیلی بیشتر از سایر نقاط بوده است.

منصوری با اشاره به اینکه مطالبات مردمی را به گوش همه معاونان ریاست جمهوری و مسئولان دولت رسانده‌ایم بیان کرد: طی چند روز آینده هیئتی از استانداری فارس به منظور بررسی مشکلات و در رابطه با همین مسائل در جمع شورای اصلاح‌طلبان لامرد و اعضای ستاد روحانی حضور پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه سخنان خود بر اتحاد و انسجام بین مجموعه اصلاح‌طلبی تاکید کرد و گفت: یکی از دلایل تغییر استاندار فارس بخاطر عملکرد ایشان نسبت به مجموعه اصلاح‌طلبی لامرد بوده است که اصلاح‌طلبان لامرد نیز چتر حمایتی خود را از استاندار برداشتند.

در ادامه این نشست قاسم مقیمی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب لامرد و مُهر، بیان کرد: همه استعدادها و پتانسیل‌ها در دوران هشت ساله دولت گذشته به فراموشی سپرده شد و هر روز رفاه و آسایش مردم با خطرات جدی مواجه شد.

این عضو ستاد روحانی در لامرد  افزود: ظلم به نیروهای کارآمد شهرستان لامرد از نگرانی‌های این مجموعه است و ما در صورتی می‌توانیم به شعارهای دولت جامه عمل بپوشانیم که یک بار دیگر رخداد 24 خرداد 92 را در اسفند سال جاری رقم بزنیم.

 

کد خبر : ۲۸۷۵۰۱