خبرگزاری کار ایران

اصلاح‌طلبان و حامیان دولت دنبال حضور حداکثری در مجلس دهم باشند

دبیرشورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی از نمایندگان مجلس به خاطر موافقت با ابقای وزیر آموزش و پرورش قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا کریم صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران  این اقدام نمایندگان را گام جدیدی در سال همدلی و هم‌زبانی با دولت و مردم  خواند و گفت: گرچه روند رو به افزایش سؤال و استیضاح از وزرای دولت در شرایط  فعلی بیشترجنبه سیاسی  داشته و فشار بردولت بوده و می‌تواند برعملکرد دولت تأثیر منفی بگذارد اما استیضاح وزیر آموزش و پرورش خود فرصتی برای طرح مشکلات این وزارتخانه و پیگیری آنها را فراهم کرد.

وی گفت: بررسی دلایل استیضاح کنندگان خود نشان می‌دهد که آموزش و پرورش ما با چالش‌ها و مشکلات فراوانی روبروست اما بانی و عامل آن وزیر نیست و نتیجه عدم اقدامات مناسب در گذشته و توجه لازم به این وزارتخانه در زمان مقرر بوده که با طرح این مسایل و ابقای وزیر مجلس خود را به خوبی برای پیگیری مسایل همراه کرد.

عضو شورای اجرایی حزب اسلامی کار تبریز خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد برخی از نمایندگان آن هم با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس در تلاش هستند با چنین  اقداماتی خودی نشان دهند اما باید دانست نماینده‌ای می‌تواند در میان مردم عملکرد درخشان و قابل قبول از خود داشته باشد که با پرهیز از جنجال‌سازی و اعمال رفتاری منطقی و همراه با آرامش بستر فعالیت دولت را برای خدمت‌رسانی بیشتر و در چارچوب قانون فراهم کند البته نباید فراموش کنیم که مطابق با بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مجلس در رأس امور قرار دارد و مجلس زنده و پویایی مورد انتظار ماست که فعالیت‌ها و اقداماتش بتواند اهداف عالیه نظام را بیش از پیش فراهم کند.

صادق زاده با اشاره به عملکرد دولت یازدهم طی دو سال گذشته اظهارکرد: دولت روحانی برآمده ازرای مردم است و باید همه تلاش‌ها به سمتی باشد تا امید مردم به دولت روحانی افزایش یابد و باید در نظر داشته باشیم دولت یازدهم وارث عملکردهای نامناسب دولت دهم و نهم بوده و تلاش این دولت در گام نخست بیشتر صرف جبران ناکامی‌های گذشته می‌شود هرچند که این دولت در این مدت کم با وجود تحریم‌ها و مسئله مذاکرات هسته‌ای در همه حوزه‌ها تلاش ویژه‌ای از خود داشته است.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس بر ضرورت ساماندهی حضوراصلاح طلبان دراین انتخابات تأکید کرد و گفت: باید اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تدبیر وامید به دنبال حضور حداکثری در مجلس دهم باشند.

عضو شورای اجرایی حزب اسلامی کار تبریز لازمه پیروزی قاطعانه اصلاح‌طلبان وحامیان دولت تدبیر وامید را در انتخابات مجلس دهم برنامه‌ریزی و اتحاد دانست. دبیرشورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت‌های این شورا در استان نیزگفت: خوشبختانه با همدلی و اتحاد احزاب و تشکل‌های همسو شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان استان شکل گرفته و با تشکیل کمیته‌های راهبردی، فعالیت‌های خود را برای حضوری فعال در صحنه سیاسی استان سامان می‌دهد.

 

 

کد خبر : ۲۸۶۶۸۲