خبرگزاری کار ایران

دبیرحزب اسلامی کاراستان فارس:

اصلاح‌طلبان فارس در مسیر اتحاد قرار دارند

دبیر حزب اسلامی کار استان فارس گفت: این حزب و کارگزاران دوشادوش هم همیشه کار کرده‌اند و در مشی و مرام و تفکر باهم نزدیکی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، بهمن حاجات‌نیا، در اولین جلسه همفکری و هم‌گرایی احزاب اصلاح طلب که  به میزبانی حزب اسلامی کار و با حضور اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی برگزار شد، گفت: حزب کارگزاران همواره از قوی‌ترین احزاب در صحنه بوده و در کنار احزاب دیگر قدرت تعیین کنندگی در ایجاد کنش‌های مختلف در سطح جامعه داشته است.

 حاجات‌نیا، با تاکید بر اینکه این حزب نیروهای باسابقه و وزینی را در استان فارس دارد، افزود: با توجه به اتفاقات مثبت در عرصه سیاست در دولت یازدهم، به نظر می‌رسد احزاب برای فعالیت‌های خود جان دوباره گرفته‌اند، چرا که با آمدن روحانی، نفس تازه‌ای  به عناصر سیاسی دمیده شده است.

دبیر حزب اسلامی کار در فارس ، اظهار کرد: دور جدید فعالیت این حزب در فارس از سال 78 شروع شد و امروز شورای مرکزی حزب اسلامی کار در استان با بهره‌بردن از نیروهای توانمند حزبی توانسته‌اند درکنار  روسای سازمان‌ها حزبی فعال در چارچوب قانون و مقید به خط قرمزهای نظام را تشکیل دهند.

حاجات نیا، با بیان این مطلب که ترکیب این حزب متشکل فعالان سیاسی کهنه‌کار است افزود: ما در شرایط و رویکرد جدید مسئولان سازمان‌ها را تغییر دادیم و با امید به توان نیروهای جوان آنها را در بدنه حزب سهیم کرده‌ایم.

دبیرحزب اسلامی کار استان فارس تصریح کرد : افتخار می‌نیم که با تمام توان در فضای سیاسی و در برهه‌های مختف با نام حزب اسلامی کار حضور داشته‌ایم و در تمام انتخابات در خدمت نظام  بوده و هزینه تمامی نامهربانی‌ها را پرداخت کرده‌ایم.

 

کد خبر : ۲۸۳۴۴۵