خبرگزاری کار ایران

شهردار بهشهر:

اجرای نهضت آسفالت مشکلات چاله‌های بهشهر را برطرف می‌کند

شهردار بهشهر گفت: مشکلات مربوط به چاله‌های بهشهر با اجرای نهضت آسفالت به طور کامل برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، «حمید آزموده» روز یکشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر سازمان شهرداری‌های کشور آسفالت شهرهای با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر و همچنین کلانشهر‌ها را تا حدود زیادی تامین می‌کند که در این میان شهرهایی مانند بهشهر که جمعیتی بیشتر از صدهزار نفر و کمتر از کلان شهر‌ها دارند، همواره متضرر می‌شوند.

وی بیان کرد: با وجود این مشکل و قیمت بالای آسفالت، پارسال بیش از ۳۳ هزار متر مربع از خیابان‌های بهشهر آسفالت شد که این روند امسال هم ادامه خواهد داشت.

شهردار بهشهر افزود: به عنوان نمونه، آسفالت خیابان قائم به عنوان یکی از خیابان‌های پرتردد بهشهر در دستور کار قرار گرفت و با صرف بیش از ۲۰ میلیارد ریال، زیرسازی، ساخت جدول و انجام آسفالت آن به پایان رسید.

آزموده به سرعت گیرهای متعدد در خیابان‌های شهر اشاره کرد و گفت: با وجود منع قانونی مبنی بر ساخت این سرعت گیر‌ها، به دلیل خواست عمومی مجبوریم این موانع حرکتی را در خیابان‌های شهر احداث کنیم.

وی ادامه داد: سرعت بسیار زیاد وسایل نقلیه در خیابان‌ها، موجب می‌شود مجبور به ساخت سرعت گیر‌ها شویم تا از بروز حوادث تلخ ناشی از سرعت خودرو‌ها پیشگیری کنیم.

شهردار بهشهر، به سیل‌های سال‌های اخیر بهشهر در تعلل اجرای طرح‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: متاسفانه بروز این واقعه موجب شد بخش عمده‌ای از بودجه بهشهر برای رفع آسیب‌های وارد شده این حوادث هزینه شود.

کد خبر : ۲۷۹۱۸۴