خبرگزاری کار ایران

فرماندار هرسین:

طرح بیمه سلامت برای به حداقل رساندن هزینه‌های درمانی است

فرماندار هرسین بر آثار مثبت بیمه سلامت در زندگی خانواده های ایرانی تأکید کرد و گفت: براساس این طرح هزینه درمانی مردم باید به حداقل برسد و همگان نیز باید این موضوع را بخوبی لمس کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری هرسین، یاور محمدی پیش از ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات بیمارستان شهدای هرسین اظهار داشت: نحوه تعامل کارکنان بیمارستان با بیماران باید به نحوی باشد که بیمار از لحاظ روحی خود را در جایی امن احساس کند و در بحث اعمال مدیریت نیز وجود شیوه های مدرن مدیریتی باعث بوجود آمدن فضاهایی بدور از تنش و استرس برای بیماران و کارکنان بیمارستان می شود.

فرماندار هرسین درادامه با تأکید بر آثار مثبت بیمه سلامت در زندگی خانواده های ایرانی گفت: براساس این طرح هزینه درمانی مردم باید به حداقل برسد و همگان نیز باید این موضوع را بخوبی لمس کنند.

وی درادامه اظهار کرد: بکارگیری نیروهای مجرب علاوه بر رضایتمندی بیماران باعث استفاده مطلوب و شایسته از امکانات و جلوگیری از هرگونه افراط و تفریط می شود.

افزایش تعداد پزشکان متخصص، پیگیری امور مربوط به نصب دستگاه جدید رادیولوژی، توجیه بیماران توسط کارکنان بیمارستان در بحث استفاده از مزایای بیمه سلامت، راه اندازی قسمت اکسیژن مرکزی بیمارستان، استفاده از پیشنهادات و انتقادات صاحبنظران در جهت ارتقا بیمارستان، جذب اعتبار در جهت افزایش 40 تخت دیگر به ظرفیت بیمارستان، بالابردن سطح ایمنی و بهداشتی بیمارستان و افزایش نیروهای خدماتی از مهمترین موضوعات مورد بحث و بررسی در این جلسه بود.

کد خبر : ۲۷۸۱۵۵