خبرگزاری کار ایران

با حضور سرمایه گذار ایرانی؛

طولانی‌ترین پل معلق کابلی چند منظوره در عینالی تبریز احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۳۳۶

با امضاء تفاهم نامه، توسط سرمایه گذار ایرانی طولانی ترین پل معلق کابلی چند منطوره کشور در تفرجگاه عینالی تبریز احداث می شود.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز ضمن اعلام امضاء تفاهم نامه اولیه احداث پل معلق در تفرجگاه عینالی گفت: پل عابر پیاده معلق کابلی چند منطوره تفریحی – ورزشی تفرجگاه عینالی در راستای تسهیل نمودن تردد گردشگران از ایستگاه دوم تله کابین به تپه بقعه و یادمان شهدای گمنام، روی دره مابین این دو مکان احداث خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان عینالی مسعود برزگر جلالی افزود: احداث این پل علاوه بر تسهیل تردد گردشگران قطعاً یکی از هیجان انگیزترین و به یادماندنی ترین لحظه‌ها را برای گردشگران به ارمغان خواهد آورد و انتظار می‌رود با تبدیل شدن به یکی از جاذبه های گردشگری ، گردشگران داخلی و خارجی در تفرجگاه عینالی به طور چشمگیری افزایش یابد.

وی حمایت معاون استاندار آذربایجان شرقی و شهردار کلانشهر تبریز را در اجرای این طرح بسیار موثر دانست و افزود: در مدت کم روند تشکیل چندین جلسه مذاکره با تیم سرمایه گذار، بررسی طرح، کسب مجوزهای لازم و انعقاد تفاهم نامه از سرعت خوبی برخوردار بود که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد عقد قرارداد نهایی و شروع عملیات اجرایی آن باشیم.

مدیرعامل سازمان عینالی با اشاره به پیشنهاد سرمایه گذار برای ایجاد امکانات جانبی در کنار این پل بیان نمود: این پل با 400 متر طول و 3 متر عرض و احتمالاً در دو طبقه در نوع خود بی نظیر و برای اولین بار در کشور احداث خواهد شد که با ایجاد امکانات جانبی در کنار آن، علاوه بر افزایش تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان تفرجگاه و استفاده کنندگان، زمینه سرمایه گذاری در محوطه ایستگاه دوم تله کابین را نیز افزایش خواهد داد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز