خبرگزاری کار ایران

رییس‌کل دادگستری‌ کرمانشاه:

عدالت و مساوات باید در حوزه کارگری حاکم شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۹۸۸

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: در بخش کارگری بیش از سایر بخش‌ها باید مساوات حاکم باشد و کار‌ها مبتنی بر کفایت و شایستگی آن‌ها تقسیم شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه، دکتر محمدرضا عدالتخواه در مراسم روز جهانی کارگر و در جمع کارکنان قراردادی دادگستری کل استان اظهار داشت: کارگران قشری پرتلاش، پرتحرک و ارجمندند که شوربختانه گاهی نقش آن‌ها در مناسبات و مشغله‌های عمومی یا اصلا و یا چنانکه بایسته است دیده نمی‌شود. با این وصف ذره‌ای از شایستگی و اهمیت این نقش کاسته نمی‌شود.

وی ادامه داد: آن باور قدیمی دینی اخلاقی ما ایرانی‌ها که تلاش برای «لقمه‌ای حلال» است در کار این افراد تحقق می‌یابد.

عدالت‌خواه کار این قشر از جامعه را از جمله مشاغل سنگین عنوان کرد و گفت: در این بخش بیش از سایر بخش‌ها باید مساوات حاکم باشد و کار‌ها مبتنی بر کفایت و شایستگی کارکنان تقسیم شود و با هرگونه رابطه بازی کاملا مخالفیم.

وی ادامه داد: در دادگستری سعی بر آن است که حتما بر اساس ضابطه‌مندی عمل شود و اگر غیر از این باشد دور از شأن دستگاه قضایی است و با آن برخورد خواهد شد.

عدالت خواه خطاب به کارکنان قراردادی دادگستری گفت: همه اذعان دارند، دریافتی شما کم است و باید به فکر چاره بود، اما شما باید برای سایرین الگو باشید و با بش‌ترین دقت، کار کنید تا دیگران از شما یاد بگیرند. یقینا دقت و مسئولیت پذیری شما اجر بیشتری درپی خواهد داشت، بنابراین سعی کنید از کوچک‌ترین تخلفی احتراز داشته باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز