خبرگزاری کار ایران

وضعیت گردشگری جاده چالوس ساماندهی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۵۴۸

کمیته‌های تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مسئول بررسی و رسیدگی به وضعیت نابسامان گردشگری جاده توریستی-گردشگری چالوس شدند.

به گزارش ایلنا در کرج، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در نخستین جلسه کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان البرز، ضمن تاکید بر لزوم اتخاذ سازو کار ویژه‌ای در خصوص ایجاد بسترهای مناسب گردشگری جاده چالوس، جلوگیری از تخریب رودخانه‌ها و آب راه‌ها در مسیرهای منتهی به اینجاده و همچنین تشکیل تیم‌های نظارتی برای جلوگیری از هرگونه ساخت وساز غیر مجاز و رعایت مسائل بهداشتی و محیط زیستی، در مسیر رودخانه‌های فرعی و اصلی جاده چالوس را از وظایف مهم واصلی تشکیل این کمیته‌ها، عنوان کرد.

هیربد معصومی، همچنین در ادامه گفت: از این پس با ارزیابی مراکز تفریحی و رفاهی در این مسیر، از فعالیت مراکز بدون مجوز جلوگیری خواهد شد.

وی همچنین در ادامه، با اشاره به وضعیت نام مناسب سرویس‌های بهداشتی در این مسیر، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و همچنین رسیدگی به وضعیت نماز خانه‌ها، را از وظایف اصلی کمیته گردشگری عنوان کرد.

گفتنی ست در این جلسه مقرر شد: روسای راه و شهرسازی، شهرداری کرج، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی و حمل و نقل و پایانه‌ها به دبیری اداره کل میراث فرهنگی استان، مسئولیت «کمیته گردشگری» و همچنین روسای اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری، محیط زیست، بنیاد مسکن، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت بحران به عنوان اعضای کمیته «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» عهده دار این مسئولیت‌ها باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز