خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان در دیدار نوروزی با خانواده شهیدان:

آرامش و امنیت امروز جامعه، مرهون جانفشانی شهداست

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۷۶۸

فرماندار کاشان گفت : امنیت کشور، نظام و انقلاب ما مدیون و مرهون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و خون پاک شهداست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان ابوالفضل صدرائیه، به همراه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری با بازدید از خانواده شهیدان دقیقی و خانواده شهیدان جانجانی در اولین روز سال جدید با بیان این که آرامش امروز کشور مرهون جانفشانی شهداست یادآور شد: جای خالی شهیدان در بهار لاله‌ها ، هر ایرانی آزاده‌ای را متأثر نموده و به تأمل وا می‌دارد.

صدرائیه افزود: همگان می‌دانند که توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مشهود است. امنیت و آرامش فرصت برای هر تلاشی را میسر می‌سازد. غرور ملی برگرفته از استقلال و آزادی زمینه را برای حضور قدرتمندانه ایران در جامعه بین الملل در اختیار مدیران ارشد نظام قرار می‌دهد تا از موضع قدرت حقوق مسلم هر ایرانی را پیگیری نمایند و همه این افتخارات مرهون  رشادت‌ها و جانفشانی‌های عزیزانی است که امروز پیش خدای خود و امام شهیدان مأوی گزیده‌اند.

فرماندار کاشان با تبریک نوروز فاطمی به خانواده شهیدان تصریح کرد: افتخار والای خانواده شهید و شهادت را خدمتتان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت و برکت دارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز