خبرگزاری کار ایران

همه بیمارستان‌ها به مرحله سوم تحول سلامت وارد می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۵۴

کتاب ارزش گذاری خدمات سلامت مهم‌ترین زمینه را برای کنترل تعرفه‌های غیرقانونی فراهم می‌کند.

نظارت‌های مشترک دانشگاه علوم پزشکی، سازمان نظام پزشکی و تعزیرات حکومتی استان هرمزگان در پایش اجرای مرحله سوم برنامه تحول نظام سلامت با اهرم قانونی و برخورد با متخلفین انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، دکتر «محمد شکاری» گفت: مرحله سوم تحول نظام سلامت با اجرای کتاب ارزش گذاری خدمات سلامت، از آبان ماه سالجاری در همه بیمارستان‌های استان(خصوصی، دولتی، دولتی غیر دانشگاهی) آغاز می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تخلف در هیچ بیمارستانی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، یادآور شد: کتاب ارزش گذاری خدمات سلامت مهم‌ترین زمینه را برای کنترل تعرفه‌های غیرقانونی فراهم می‌کند.

«شکاری» افزود: ارزشمند شدن دفترچه‌های بیمه و واقعی شدن تعرفه‌ها در بخش دولتی و خصوصی از اهداف کتاب ارزش گذاری سلامت است و با ابلاغ این کتاب یک نظم و انضباط مالی در تعرفه‌ها ایجاد می‌شود.

وی خواستار همکاری سازمان‌های نظام پزشکی و تعزیرات حکومتی در راستای اجرایی شدن برنامه تحول نظام سلامت در مرحله سوم شد و خاطر نشان کرد: عده قلیلی از پزشکان در برابر اجرای این کتاب ایستادگی خواهند کرد که باید از اهرم‌های قانونی در برابر متخلفان استفاده نمود و نباید خدشه‌ای به اجرای این برنامه وارد شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در نظارت‌ها توجه ویژه‌ای به جایگاه حرفه پزشکی می‌شود وشان کادرپزشکی مد نظر قرار می‌گیرد، ابراز کرد: هیچ بیمارستانی در اجرای مرحله سوم تحول سلامت مستثنی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز