خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

تعیین سرنوشت به دست مردم با مشارکت در انتخابات محقق می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۱۳

استاندار فارس گفت: پیام مشارکت مردم در انتخابات این است که ما مردم و شهروندان می‌خواهیم از حق خود برای تعیین سرنوشت استفاده و حاضر نیستیم این حق را به دیگران واگذار کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه صبح جمعه در حاشیه برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و رزقان، رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیام مشارکت مردم در انتخابات این است که ما مردم و شهروندان می‌خواهیم از حق خود برای تعیین سرنوشت استفاده و حاضر نیستیم این حق را به دیگران واگذار کنیم.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی جایگاه ویژه‌ای در تعیین سرنوشت کشور هم در انتخاب هیات دولت و انتخاب وزرا و هم در تصمیماتی که منجر به وضع، نظارت و اجرای قوانین می‌شود، دارد.

استاندار فارس تاکید کرد: باید از تعیین سرنوشتی که به خود مردم واگذار شده، به عنوان یک عبادت خدواند متعال استفاده کرد و همانند نماز اول باید به جای آورده شود.

ایمانیه عنوان کرد: مردم شیراز همزمان با آغاز رای‌گیری حضوری گسترده در صندوق‌های داشتند که امید است تا پایان وقت رأی‌گیری تداوم یابد و آرای ما شبیه دور اول و پررنگ‌تر از ادوار گذشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز