خبرگزاری کار ایران

به ریاست فرماندار تاکستان؛

جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۳۹۲

اولین جلشه شورای اداری شهرستان تاکستان با محور اولویت بندی برنامه‌های سال جدید تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اولین جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان در سال ۱۴۰۳ به ریاست سید جمال الدین حسینی فرماندار شهرستان، معاونین سیاسی و عمرانی فرماندار، بخشداران، شهرداران، اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای بانک‌ها در سالن جلسات فرمانداری تاکستان برگزار شد.

حسینی فرماندار تاکستان در این جلسه با تبریک سال نو و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و همچنین تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و قبولی طاعات و عبادات همه مومنان روزه دار در لیالی قدر در سخنانی به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و گفت: از زحمات و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان در سال گذشته تقدیر کرده و امیدوارم در سال جدید تمام مدیران طبق فرمایش مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید و اشتغال‌زایی حرکت کنند و در این مسیر گام‌های موثری بردارند.

فرماندار تاکستان در ادامه تجاوز وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه که منجر به شهادت دو نفر از سرداران سپاه قدس و پنج نفر از همراهان آن‌ها شد را محکوم کرد و شهادت شهید «علی آقا بابایی» یکی از شهدای این حمله تروریستی که اهل روستای شنستق سفلی بخش خرمدشت می‌باشد را تسلیت گفت.

گفتنی است این جلسه به عنوان اولین جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان در سال ۱۴۰۳ و با هدف بررسی اهداف و برنامه‌های ادارات در سال جاری و اجرای راهکارهای مناسب در جهت حل مشکلات و رفع کمبودها برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز