خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راهداری ماه‌نشان خبرداد؛

آغاز رفع ۴ نقطه حادثه خیز در جاده های ماه نشان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۷۹۰

رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای ماه‌نشان از شروع عملیات خاکبرداری چهار نقطه حادثه‌خیز در محور روستایی تقی‌کندی - زنگین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد جعفری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماه‌نشان، امروز با اشاره به عملکرد اداره راهداری در ۱۲ ماهه سال گذشته در حوزه راهداری شهرستان، اظهار داشت: در این مدت بهسازی و روکش آسفالت ۴۱ کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی این شهرستان انجام و برنامه‌ریزی برای پروژه‌های جدید نیز برای سال ۱۴۰۳ صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا؛ شهرستان ماهنشان یکی از شهرستان های استان زنجان می باشد که در فاصله حدودا 115 کیلومتری از مرکز این استان قرار دارد و دارای قدمتی 4000 سال است که از زمان مهاجرت آریایها این شهر احداث شده است.

پیش تر در سال گذشته، رئیس شورای اسلامی استان، دراین خصوص خطاب به مسئولان راهداری استان،  گفته بود: راه‌های مواصلاتی شهرستان ماهنشان را دریابید و خواستار رسیدگی به وضعیت نامناسب راه‌های مواصلاتی شهرستان ماهنشان شده بود.

همچنین تاکید شده بود: وضعیت برخی از راه‌های مواصلاتی استان به ویژه جاده‌های منتهی به ماه‌نشان نامناسب است و این که این منطقه از شهرستان و مناطق محروم در حوزه راه بوده است و علی‌رغم صعب‌العبور بودن محورهای مواصلاتی آن، وضعیت جاده‌ها و امکانات راهداری این شهرستان بسیار ضعیف است.

در زمستانهای با شروع بارندگی در اغلب جاده های شهرستان مهنشان احتمال سقوط بهمن است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز