خبرگزاری کار ایران

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین:

۱۹ مصدوم در حوادث جاده‌ای توسط هلال احمر قزوین امدادرسانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۵۹۲

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین از امدادرسانی به ۱۹ مصدوم حادثه دیده در سوانح جاده‌ای استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا در قزوین، ناصر صبوری غیاثوند با اعلام این خبر گفت: برای امدادرسانی به این مصدومان هشت تیم امداد و نجات متشکل از ۲۶ نیروی امدادگر به صحنه حادثه اعزام شده‌اند که شامل پایگاه‌های نرجه، قسطین لار، رحیم آباد، آبگرم و تیم توانا (واکنش سریع) بوده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین تصریح کرد: هشت مصدوم برای انجام اقدامات درمانی تحویل اورژانس شدند و مابقی مصدومان نیز با اقدامات پیش بیمارستانی و به شکل سرپایی مداوای آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

صبوری غیاثوند به مسیرهای حادثه دیده اشاره کرد و گفت: آزادراه‌های تاکستان-همدان، آزادراه قزوین-تهران، مسیر قزوین به الموت شرقی و جاده فرعی حصار ولیعصر در مسیر قزوین به همدان از عمده نقاطی بود که تیم امداد و نجات هلال احمر به آن اعزام شدند.

این مسئول به انجام برخی نکات ایمنی در کاهش مصدومیت ناشی از تصادف اشاره کرد و یادآور شد: بستن کمربند ایمنی راننده و سرنشین یکی از مهم ترین موارد ایمنی در کاهش مصدومیت ناشی از تصادفات به حساب می‌آید که جلوی ۵۰ درصد تلفات جاده‌ای را می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز