خبرگزاری کار ایران

ترافیک در محور کندوان سنگین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۳۸۸

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد در محور کندوان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سید محسن هاشمی روز پنجشنبه افزود: طبق گزارش‌های دریافتی، تردد در محور کندوان مسیر شمال به جنوب محدوده ماسال تا دزدبن به صورت سنگین و مسیر جنوب به شمال محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه بیشه نیمه سنگین و سنگین است.

وی اظهار کرد: همچنین تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد و از نظر جوی مداخله خاصی را در راه‌های استان شاهد نیستیم.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه در ایام تعطیلات با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز