خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

افزایش ۱۵ درصدی تردد خودروها در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۳۷۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: تردد خودروها در مسیرهای ارتباطی استان و در تعطیلات نوروزی امسال، ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر گفت: ۴۰ دستگاه تردد شمار نصب شده در سطح مسیرهای ارتباطی آزادراهی، بزرگراه و اصلی نشان می دهند که از ۲۵ اسفنده ماه گذشته تا پایان هشتمین روز از سال جدید، ۱۶ میلیون و سه هزار و ۶۸۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین از راه های ارتباطی استان عبور کرده اند.

وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی تردد خودروها در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ این استان، خاطرنشان کرد: براساس آمارهای موجود، سال گذشته و طی مدت یاد شده ۱۳ میلیون و ۹۰۶ هزار و ۶۵۷ دستگاه خودرو از مسیرهای ارتباطی این استان عبور کرده بودند.

حق لطفی اضافه کرد: این در حالی است که تردد خودروها در هشتمین روز از سال جدید یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۴۸۵ دستگاه بود که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۴۵ درصدی روبرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه در میانه تعطیلات نوروزی و در موج دوم سفرها قرار داریم به رانندگان توصیه می کنیم تا در طول سفر از هرگونه سرعت و سبقت بی مورد و تغییر مسیرهای ناگهانی خودداری کرده و ضمن اجتناب از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو، فاصله طولی را رعایت و از توقف در حاشیه راه به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز