خبرگزاری کار ایران

منتخبان مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارها کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۸۶

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تمام شد و کسی که با کسب بیشتر آرا به مجلس رفته باید کار و عملگرایی را جایگزین شعارها کند.

به گزارش ایلنا از کاشان، مصطفی معینی در مسجد زیارت امامزاده عبدالله لتحر اظهار داشت: مجلس دوازدهم از هفتم خرداد ماه رسماً کار خود را آغاز می‌کند؛ ولی از هم‌اکنون برای شناسایی مشکلات حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دیگر وقت شعار دادن نیست، افزود: مردم اعتماد، لطف و آبروی شان را در پای صندوق‌های رأی گذاشتند و نماینده خود را در انتخابات مجلس برگزیدند و الان نوبت این است که فرد منتخب پایبند به اعتماد و مشارکت آنها در راستای پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه خود گام بردارد.

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نشستن در روی صندلی مجلس را جایگاه خطیری دانست، افزود: نمایندگان باید وفادار به اعتماد و اهتمام مردم در هنگام انتخابات باشند؛ زیرا عرصه‌های بزرگ مسئولیت، خطاهای بزرگ‌تری هم دارد پس مبادا رفتارهایشان قبل و بعد از نمایندگی فرق کند.

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد تمام شهیدان کشور به‌ویژه شهدای منطقه لتحر کاشان گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و کارگزاران نظام و خدمتگزاران مردم بتوانند راه آنها را ادامه دهند.

 گفتنی است، مصطفی معینی نماینده منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار صمیمانه با اهالی لتحر علاوه بر شنیدن دغدغه‌ها و درخواست‌های آنها با حضور در مزار شهیدان این منطقه فاتحه‌ای قرائت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز