خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس جمهور به مازندران سفر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۵۸

معاون اول رئیس جمهور برای بازدید از روند اجرای طرح وزارت راه در جاده چالوس به مازندران سفر کرد.

به گزارش ایلنا، معاون اول رئیس جمهور در سفر به مازندران و بازدید از جاده چالوس گفت: طرح‌ نیمه تمام این بزرگراه از محل مولد سازی در سطح استان و همچنین اعتبار وزارت راه و شهرسازی تکمیل شود.

محمد مخبر با بیان اینکه یکی از اهداف سفر شناسایی نقاط کور و حادثه‌خیز در این محور است افزود: تمامی برنامه‌های در ظرف یک هفته آینده برای رفع این معضل با حضور استاندار مازندران و وزیر راه و شهرسازی تدوین می‌شود.

در این سفر بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی نیز مخبر را همراهی می کند.

سردار حسینی رئیس پلیس راه کشور نیز در حاشیه این بازدید گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۵۷۰ نفر از هموطنان در جاده‌های کشور جان باختند که توصیه می‌شود رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سبقت‌های غیرمجاز بپرهیزند.

استاندار مازندران نیز با بیان اینکه استان مازندران تاکنون بیشترین تردد را در ایام نوروز داشته است، گفت: سوادکوه، هراز و چالوس سه محور مهم تردد در استان مازندران است که برای هر سه محور اقدامات خوبی صورت گرفته اما درصد کمی از عملیات اجرایی آن به اتمام نرسیده است که باعث ترافیک می‌شود.

سید محمود حسینی‌پور افزود: از این رو از معاون اول رئیس جمهور تقاضا شد تا از نزدیک در روند اجرایی این پروژه ها قرار گرفته و در تامین اعتبار توجه بیشتری شود.

وی ادامه داد: مقرر شد پروژه‌های مذکور از طریق مولد سازی حل شود به ویژه محور چالوس که ۷۰ روستا درگیر این پروژه هستند را تا پایان امسال به اتمام برسانیم.

حسینی‌پور افزود: همچنین جاده سوادکوه و هراز نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز