خبرگزاری کار ایران

شوش میزبان بیشترین حجم باران/ادامه‌ی بارندگی‌های خوزستان تا فردا

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۶۶۷

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در استان، در شوش با ۶۸ میلیمتر به ثبت رسید.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد سبزه زاری امروز دوشنبه افزود: میزان بارش ۲۴ ساعته ایستگاه‌های اصلی و باران سنجی هواشناسی استان خوزستان از ساعت ۹.۳۰ دیروز تا ۹.۳۰ امروز ششم فروردین در دزفول ۵۸.۴، بستان ۵۷.۶، کشاورزی اهواز ۵۶.۵، سالند دزفول ۵۴.۶، شهرداری منطقه ۶ اهواز ۴۵.۶، فرودگاه اهواز ۴۱.۹، لالی ۴۱.۷، سوسنگرد ۴۰.۳، اندیمشک ۳۹.۲ و حسینیه ۳۷.۲ میلیمتر گزارش شد.

وی گفت: همچنین میزان بارندگی در بیدروبه ۳۶.۶، دانشکده نفت کارون ۳۶، بهبهان ۳۲.۵، دزپارت ۳۱.۴، هندیجان ۲۹.۱، مسجد سلیمان ۲۷.۹، گتوند ۲۷.۹، شوشتر ۲۵.۹، هفتکل ۲۱.۵، امیدیه ۱۸.۷، باغملک ۱۶.۵، ایذه ۱۴.۵،رامهرمز ۱۱.۹، آغاجاری ۱۱.۸ ، دارخوین ۶.۶، ماهشهر ۵.۱، شادگان ۳.۹ و آبادان ۳.۸ اعلام شده است.

سبزه زاری ادامه داد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تاثیرات سامانه بارشی تا امشب سبب رگبار و رعد و برق در نواحی شرقی، شمال شرقی، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز و با شدت کمتر در بقیه مناطق استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: همچنین در این مدت وزش باد به صورت متوسط تا شدید به ویژه در مناطق غرب و جنوب غرب و مرکز پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی فردا بارش‌های پراکنده در ارتفاعات دور از انتظار نیست و پدیده غالب در استان مه یا مه رقیق به ویژه در جاده‌های مواصلاتی و کوهستانی استان خواهد بود.

سبزه زاری اظهار کرد: شمال خلیج فارس طی امروز مواج همراه با رگبار و رعد و برق و طی فردا نیمه مواج است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته هندیجان با ۲۵.۹ و دهدز با ۸.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز ۱۹.۹ و حداقل ۱۶.۳ درجه سانتیگراد گزارش شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به تقویت سامانه بارشی از صبح تا بعد از ظهر دوشنبه هشدار سطح قرمز صادر کرده است که سبب رگبار شدید باران و رعد و برق می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز