خبرگزاری کار ایران

طی سال گذشته صورت گرفت؛

رسیدگی به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۵۷۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به ۳۳هزار پرونده تخلف طی سال گذشته در استان خبر داد و گفت: در مجموع متخلفان اقتصادی در استان ۵۲ هزار میلیارد ریالی جریمه شدند.

به گزارش ایلنا، حسین نجف زاده در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: طی سال گذشته شعب تعزیرات حکومتی استان به ۳۳ هزار و ۳۶۴ فقره پرونده در سه بخش  کالا و خدمات ،قاچاق کالا و ارز و بهداشت ،دارو و درمان رسیدگی کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: از این تعداد پرونده ۲۳ هزار و ۶۹ فقره در بخش کالا و خدمات،۹هزار و ۱۲۶فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و هزار و ۱۶۹ فقره مربوط به حوزه بهداشت،دارو و درمان بوده که در مجموع رسیدگی به این پرونده ها متخلفان اقتصادی به پرداخت ۵۲ هزار و ۸۲۴ میلیون ریال محکوم شدند.

نجف زاده ادامه داد: از میان تخلفات صورت گرفته عدم درج قیمت با ۶ هزار و ۵۱۶ مورد،گرانفروشی با پنج هزار و ۵۹۹ مورد،کم فروشی با ۲ هزار و ۱۲۱ مورد،عدم صدور فاکتور با یک هزار و ۸۸۰ مورد،عرضه خارج از شبکه با یک هزار و ۲۷۸ مورد و تقلب با یکهزار و ۲۸۷ مورد به ترتیب بشترین میزان تخلفات بودند.

نجف زاده همچنین از صدور مجازاتهای غیر نقدی از قبیل ضبط کالاها و ارز قاچاق و خودروهای حامل کالای قاچاق ، تعطیلی و پلمپ واحدهای متخلف،نصب پارچه و ممهور کردن پروانه واحدهای متخلف به مهر تخلف،حبس بدل از جزای نقدی برای برخی از متخلفان خبر داد.

به گفته نجف زاده گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان همراه با دستگاههای نظارتی در سال گذشته سه هزار و ۶۳ نوبت گشت و از ۱۲ هزار و ۴۴۷ واحد بازرسی کردند که از این تعداد بازرسی پنج هزار و ۵۹۳ فقره پرونده تشکیل و متخلفان به پرداخت ۳۳ میلیارد ریال محکوم شدند.

وی درخاتمه ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز  و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat135.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز