خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

فوت ۱۱ نفر بر اثر تصادف در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۵۶۳

سبقت غیر مجاز و سرعت بالا در صدر تخلفات رانندگی

رئیس پلیس راه آذربایجان‌ غربی با اشاره به آمار نگران‌ کننده تلفات تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون، ۱۱ نفر بر اثر تصادف در جاده های استان جان خود را از دست داده‌اند.

رضا پناهی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه در حال حاضر شاهد تردد روان در محورهای مواصلاتی استان هستیم گفت: بیشترین تردد خودرویی در ایام نوروز به ترتیب در محور ارومیه به سلماس و ارومیه به مهاباد ثبت شده است.

وی با اشاره به آمار نگران‌کننده تلفات در استان  گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی تاکنون، ۱۱ نفر در محورهای مواصلاتی استان جان خود را از دست داده‌اند و لازم است مردم توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند تا سفری ایمن در پیش داشته باشند.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بیشتر علل وقوع تصادفات خستگی، خواب‌آلودگی، توجه نکردن به جلو، سبقت و سرعت غیرمجاز است که باید اقداماتی در این راستا همچون استراحت کافی در نظر گرفته شود و برای هر دو ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

پناهی‌مقدم اضافه کرد: ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد و رانندگان باید به این موضوع توجه کنند.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور ادامه داد: با توجه به صدور هشدار نارنجی و ورود سامانه بارشی جدید، رانندگان باید در تردد با احتیاط بیشتری عمل کنند و در این شرایط رعایت نکردن فاصله طولی مهم‌ترین عامل وقوع تصادفات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز