خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد. البرز خبر داد؛

تشدید نظارت استاندارد بر فروشگاه های بزرگ زنجیره ای مواد غذایی در ایام عید و ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۴۸۱

مدیرکل استاندارد البرز در گزارش ششم خود به البرزنشینان از اجرای طرح عیدانه نوروزی و ماه مبارک رمضان از بازرسی فروشگاه های بزرگ زنجیره ای مواد غذایی، رستوران ها و قهوه خانه ها، میادین میوه و تره بار و فروشگاه های شیرینی و خشکبار در این طرح خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمد آئینی در راستای اجرای طرح عیدانه نوروزی و ماه مبارک رمضان  با نظارت حداکثری در گزارش ششم خود به شهروندان در روز پنجم فروردین، اظهار کرد: از روز 15 اسفند و با شروع  طرح عیدانه نوروزی و ماه مبارک رمضان، خدمات مهمی که به شهروندان ارائه می گردد توسط کارشناسان اداره کل مورد بازرسی حداکثری قرار می گیرد. 

محمد آئینی گفت: فروشگاه های بزرگ زنجیره ای مواد غذایی، رستوران ها و قهوه خانه ها، میادین میوه و تره بار و فروشگاه های شیرینی و خشکبار نظارت می‌شوند.

مدیرکل استاندارد استان البرز در ادامه ارائه گزارش ششم با اشاره به چگونگی خدمت به شهروندان البرزنشین گفت: نظارت بر خدمات پایانه فرودگاه پیام، پایانه های اتوبوس رانی و پایانه های قطار شهری در راستای بهبود خدمات به شهروندان مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

آئینی دبیر شورای استاندارد استان البرز در ادامه گزارش خود به شهروندان، تصریح کرد: نظارت و بازرسی از هتل آپارتمان ها، هتل ها و مجتمع های بین راهی از دیگر خدمات نوروزی این اداره کل بوده تا کیفیت خدمات اراده شده به شهروندان مورد بررسی قرار گیرد.         

مدیرکل استاندارد البرز در انتها اظهار کرد: در بازرسی های خدمات در سال 1402 از خدمات پستی ارائه شده در مراکز پستی و همچنین تعدادی از باشگاه های ورزشی تحت پوشش هیات های ورزشی استان بازرسی شده و همچنین در طرح عیدانه خدمات قالی شویی نیز براساس بعضی فاکتورهای بسیار مهم بهداشتی نظیر میزان PH خروجی و خروجی فاضلاب و پساب دز طرح عیدانه مورد بررسی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز