خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین خبر داد؛

جریمه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی برای پزشک متخلف آبیکی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۴۷۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از جریمه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی یک پزشک متخلف در شهرستان آبیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا حسن‌پور روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان و در سرکشی از مطب‌های پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی به پرونده تخلف یک پزشک که اقدام به دریافت وجه بیش از نرخ نامه مصوب کرده بود در شعبه اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آبیک رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده به این پرونده با توجه به مدارک موجود، تخلف گرانفروشی را محرز و علاوه بر درج در پرونده پزشکی، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.

حسن پور، رسیدگی بدون معطلی به تخلف‌های حوزه سلامت در استان را جزو اولویت های تعزیرات حکومتی این استان برشمرد و یادآور شد: متخلفان در این راستا به اشد مجازات محکوم می‌شوند و شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با هر نوع گرانفروشی، تقلب، دریافت وجه بیش از تعرفه و زیرمیزی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قزوین طی سال گذشته و در جریان بازرسی از مطب‌های پزشکی،شناسایی ۱۱ پزشک متخلف، برخوردهای قانونی با آنها را به انجام رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز