خبرگزاری کار ایران

ثبت ۶ میلیون و ۱۱۷ هزار تردد خودروها در راه‌های استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۴۳۶

رئیس شورای اطلاع رسانی اداره‌ کل راه و شهرسازی اصفهان از ثبت ۶ میلیون و ۱۱۷ هزار تردد خودروها در راه‌های استان از ۲۴ اسفند سال گذشته تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسن کحال‌زاده افزود: این آمار بنا بر گزارش پلیس راه و بر اساس آمار اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کسب شده است.

وی اظهار داشت: بر این اساس میزان ترددها از ۲۴ اسفند گذشته تاکنون در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، چهار درصد افزایش یافته است.

رئیس شورای اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی اصفهان افزود: این استان با توجه به موقعیت خاص و کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب بودن جایگاه ویژه‌ای از نظر حجم تردد و حضور مسافران نوروزی در کشور دارد.

وی خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات کسب شده میزان وقوع تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان بیش از ۹۰ درصد کاهش یافته است.

به گفته وی، بنابر تجزیه و تحلیل کارشناسان پلیس راه، ۳۱ درصد حوادث رانندگی از نوع واژگونی خودرو بوده که علت ۶۲ درصد وقوع انواع تصادفات و حوادث ترافیکی و جاده‌ای، سهل انگاری، رعایت نکردن سرعت مطمئنه و بی توجهی رانندگان به جلو اعلام شده است.

کحال‌زاده با بیان اینکه تصادفات جرحی در این مدت چهار درصد کاهش یافته است، افزود: ضروری است که رانندگان با توجه به حجم سفرها، به توصیه‌های پلیس راه در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند زیرا هرگونه بی توجهی به این قوانین خسارات سنگین و غیرقابل جبران جانی و مالی برجا خواهد گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز