خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد مدیریت بحران فارس مطرح شد؛

آماده‌باش برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در باران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۳۵۴

هیچ حادثه‌ای در چادرهای اسکان نداشته‌ایم

شهردار شیراز در جلسه ستاد مدیریت بحران فارس با تشریح ورود مسافران از مبادی مختلف از تمهیدات اسکان اضطراری مسافران نوروزی با توجه به بارش باران طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدحسن اسدی در جلسه ستاد مدیریت بحران فارس با تشریح وضعیت ورود مسافران نوروزی به شیراز، وضعیت مبادی ورودی‌های مختلف را تشریح و از تمهیدات شهرداری شیراز در آن‌ها با توجه به بارش باران و برودت هوا سخن گفت.

وی همچنین از آمادگی ستاد خدمات اجرایی سفر شهرداری شیراز در اسکان اضطراری مسافران نوروزی خبر داد و عنوان کرد: با توجه به بارش باران مسافرانی که در چادرهای شخصی اسکان پیدا کرده‌اند، در محل‌های پیش‌بینی‌شده شهرداری ازجمله کمپ‌ها، سالن‌های ورزشی سرپوشیده و نمایشگاه بین المللی فارس، حسینیه ها و مساجد استقرار داده می‌شوند.

اسدی همچنین از هدایت هوشمند مسافرین از طریق سامانه ‌۱۳۷ و ارائه خدمات متنوع از طریق لایه‌های مختلف این سامانه به مسافران نوروزی خبر داد.

 به گفته این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز؛ این قابلیت وجود دارد تا روزانه حدود ۷۰ هزار نفر مسافر در محل‌های اقامت موقت شهرداری شیراز اسکان داده شود و تلاش خود را انجام داده‌ایم تا مسافران با بهره‌مندی از خدمات ستاد اجرایی خدمات سفر، سفری سلامت، ایمن و خاطره‌انگیز را در این کلان‌شهر ثبت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز