خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد؛

پذیرش بیش از 24 هزارنفر مسافر نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۳۲۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: شمار مسافران نوروزی پذیرش شده در ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان از ۲۴ هزار نفر فراتر رفت.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد قویدل  گفت: تا پایان روز چهارم فروردین ماه سال جاری ۲۴هزار ۳۸۵ نفر در قالب ۴۲۴۰ خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان سراسر استان پذیرش شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه بیشترین حجم پذیرش مسافران نوروزی در نواحی یک و دو  شهرستان بندرعباس و شهرستان قشم است، گفت: آموزش و پرورش استان تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی هرچه بیشتر مهمانان نوروزی انجام می دهد.

قویدل با اشاره به ظرفیت مراکز اسکان فرهنگیان سراسر استان عنوان کرد: ۲ هزار و۷۴۴  کلاس درس در ۳۴۵ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است.

وی خاطر نشان کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان همه تلاش خود را به کار گرفته تا با تامین محل اسکان برای مسافران نوروزی خاطره خوبی را برای آنها در سفر به هرمزگان فراهم کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تا پایان روز چهارم فروردین ماه سال جاری ۲۴ هزار۳۸۵ نفر در ستاد اسکان فرهنگیان سراسر استان پذیرش شده اند.

قویدل ضمن آرزوی داشتن سالی پر از موفقیت و سلامتی و شادکامی برای مردم ایران زمین ابراز امیدواری کرد: تمام تلاش خود را مبذول خواهیم داشت تا به نحو مطلوب، پذیرای فرهنگیان عزیز از سراسر کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز