خبرگزاری کار ایران

در کهگیلویه و بویراحمد رخ داد؛

حمله‌ مسلحانه افراد ناشناس به منزل شهردار سابق شهر باشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۵۸۶

شناسایی اولیه صورت گرفته است

بامداد دومین روز عید نوروز سال ۱۴۰۳ منزل شخصی شهردار سابق شهر باشت مرکز شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد حمله مسلحانه افراد ناشناسی قرار گرفت.

سیدلطف الله موسوی در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: حوالی ساعت ۲ بامداد امروز، عده‌ای ناشناس اقدام به شلیک گلوله های متعدد به منزل شخصی من در شهر باشت کرده‌اند.

وی دلیل و انگیزه احتمالی این اقدام وحشیانه را مسائل انتخاباتی خواند و اظهار داشت: متاسفانه دخترم بدلیل ترس فراوان، بیهوش و به بیمارستان انتقال داده شد.

این فعال سیاسی گفت: شناسایی های اولیه از سوی نهادهای ذیصلاح انجام و امیدوارم نتایج این تحقیقات هرچه زودتر مشخص شود.

موسوی از نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی خواست در شناسایی، دستگیری و صدور احکام قاطع قانونی، اقدامات ویژه تری با مُخلان امنیت عمومی اندیشیده شود.

وی از اقوام خود نیز خواست برای ایجاد آرامش در منطقه از هرگونه حرکت احساسی و هیجان زده خودداری تا نهادهای مرتبط، اقدامات لازم قانونی را انجام دهند.

به گزارش ایلنا، سید لطف الله موسوی از فعالان سیاسی اصولگرا است که در انتخابات دوازدهم مجلس از غلامرضا تاجگردون منتخب حوزه انتخابیه گچساران و باشت حمایت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز