خبرگزاری کار ایران

رودخانه گاماسیاب نهاوند طغیان کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۳۴۹

با تشدید فعالیت سامانه بارشی در همدان که باعث آبگرفتکی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق این استان غربی ایران شده است؛ رودخانه‌ گاماسیاب شهرستان نهاوند دچار طغیان شد.

به گرارش ایلنا، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان سه شنبه شب در این باره گفت: سامانه بارشی که از روز گذشته در استان فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان فعال است سبب طغیان رودخانه‌ها، بالا آمدن آب مسیل‌ها و آبگرفتگی معابر شده است.

رضا اخلاص مند اظهار کرد: پنج ایستگاه سیاهدره نهاوند با ۸۴ میلی‌متر، وراینه نهاوند با ۶۶ میلی‌متر، خسروآباد اسدآباد با ۵۷ میلی‌متر، آغاجانبلاغی اسدآباد با ۵۶.۵ میلی‌متر و همه کسی بهار با ۵۵ میلی‌متر به ترتیب بیشترین میزان بارش اخیر استان همدان را به خود اختصاص دادند.

در همین پیوند کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان نیز گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، بارش‌ها به شکل باران در نیمه جنوبی استان از شدت بیشتری برخوردار است.

روح الله زاهدی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته بیشترین بارش به ترتیب با ۸۴ میلی‌متر در فارسبان نهاوند، ۶۴ میلی‌متر در چهاردولی و پیرملو و نیز ۶۰ میلی‌متر در تاریک دره نهاوند ثبت شد ضمن اینکه در ایستگاه دانشگاه بوعلی همدان نیز ۲۶ میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

وی ادامه داد: به تناوب تا صبح فردا /چهارشنبه/ سامانه بارشی در استان همدان فعال است و بارش‌های قابل توجهی پیش بینی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز