خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

بیش از 13 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل قزوین جابه جا شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۲۱۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از 25 اسفند ماه تاکنون ۱۳ هزار و ۸۲۹ مسافر از طریق پایانه‌های حمل مسافر استان جا به جا شده‌اند.

به گزارش ایلنا، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و از ۲۵ تا پایان ۲۸ اسفند ماه جاری 4 میلیون و ۴۴۶ هزار و ۷۳۳ دستگاه خودرو از راه‌های ارتباطی این استان تردد کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: میزان تردد خودروها از جاده‌های ارتباطی این استان در مدت مشابه سال گذشته 4 میلیون و ۴۳۲ هزار و ۱۷۲ دستگاه بود.

وی عنوان کرد: میزان تردد خودروها روز گذشته /دوشنبه/ یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۶۴۸ دستگاه بود که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشت با 7 درصد افزایش روبرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: با توجه به حجم تردد خودروها و ترافیک سنگینی که هم اکنون با علت مسدود شدن برخی از جاده‌های منتهی به شمال کشور از مرکز و سرریز آن به استان قزوین، به رانندگان توصیه می‌کنیم در طول سفر، ضمن رعایت صحیح و دقیق مقررات رانندگی، توجه به جلو و خودداری از هرگونه تغییر مسیرهای ناگهانی اجتناب کرده و به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه را به استراحت بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز