خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت امداد هلال احمر استان خبر داد؛

حوادث جاده‌ای بامداد امروز در قزوین یک قربانی و سه مصدوم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۹۵۳

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: براثر دو حادثه جاده‌ای که در بامداد امروز در محورهای مواصلاتی رخ داد، سه نفر مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا، افراسیاب علیزاده با اعلام این خبر افزود:در ساعت ۰۰:۰۷ بامداد امروز گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو تیبا در کیلومتر ۵ اتوبان قزوین_ زنجان لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان افزود: بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای عوارضی شماره سه جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

علیزاده بیان کرد: متاسفانه این حادثه یک فوتی داشت که نجاتگران پس تثبیت صحنه و  رهاسازی، جان باخته تحویل مقامات قضایی دادند.

وی عنوان کرد: همچنین در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد هم گزارشی مبنی بر برخورد خودروی پژو پارس و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲ اتوبان قزوین_ تهران لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

علیزاده افزود: بلافاصله تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان قزوین جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار کرد:  این حادثه سه مصدوم داشت که پس ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و دو مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز