خبرگزاری کار ایران

آمادگی بیش از هزار کلاس برای میزبانی از فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۸۷۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: هزار و ۱۶۷ کلاس درس برای در نوروز ۱۴۰۳ برای اسکان فرهنگیان پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسین رمضانی با اشاره به پذیرایی از فرهنگیان در هزار و ۱۶۷ کلاس در گیلان گفت: این تعداد کلاس در ۱۵۴ مدرسه گیلان با ۴ درجه متنوع و ۱۳ مرکز رفاهی آماده پذیرایی آماده اسکان مسافران فرهنگی است.

وی افزود: هزار و ۱۶۷ کلاس درس در چهار درجه ویژه، «الف»، «ب» و «ج» و ۱۳ مرکز رفاهی با تجهیز ۷۲ اتاق، ۸۷ سوئیت و ۸ رستوران برای پذیرایی از فرهنگیان در تعطیلات نوروز آماده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه پذیرش فرهنگیان به دو روش حضوری و اینترنتی است گفت: فرهنگیان از ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ از طرق سامانه متمرکز اسکان به نشانی Eskan.medu.ir مراکز اسکان نوروزی درخواست خود را اینترنتی ثبت کنند و پذیرش حضوری فرهنگیان هم از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: پذیرش مسافران در سوئیت‌ها و مراکز رفاهی حضوری است و برای اسکان در مدارس هم متقاضیان به ستاد مرکزی اسکان در مناطق آموزش و پرورش مراجعه کنند.

نوروز پارسال، ۱۲ هزار و ۶۰۳ خانوار شامل ۴۴ هزار و ۳۳۷ نفر از امکانات رفاهی آموزش و پرورش گیلان بهره‌مند شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز