خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه گیلان؛

عدم رعایت مقررات حریم بی‌خطری پروازی می‌تواند منجر به غیر عملیاتی شدن فرودگاه رشت شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۷۷۴

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: عدم رعایت مقررات حریم بی‌خطری پروازی می‌تواند علاوه بخاطر انداختن این موقعیت مطلوب موجب بروز خطرات احتمالی برای پروازها و حتی غیر عملیاتی شدن فرودگاه شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر کل فرودگاه گیلان در جلسه‌ای که با حضور معاون دادستان گیلان، شهردار منطقه یک، معاون عمرانی فرماندار، رئیس بنیاد مسکن و رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان رشت و جمعی از مسئولین فرودگاهی در محل اداره کل فرودگاه برگزار شد ضمن ارائه توضیحات و اقدامات صورت گرفته در زمینه حفظ حریم پروازی این فرودگاه، معضلات و مشکلات موجود در این موضوع را واکاوی کرد.

محسن میرحسینی ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های کنترل موانع بیان کرد: جلوگیری از نفوذ موانع در حریم بی‌خطری پرواز و لحاظ کردن ضوابط حریم پروازی بر طبق مقررات و کنترل موانع غیرمجاز در حریم فرودگاه جزء ضروریات می‌باشد و رعایت نکردن این دستورالعمل‌ها منجر به ایجاد مخاطرات برای پروازها می‌شود.

مدیرکل فرودگاه گیلان ضمن تشکر از حضور پیشگر معاون دادستان گیلان و رؤسا و مسئولین ادارات مرتبط با موضوع جلسه افزود: عدم رعایت مقررات حریم بی‌خطری پروازی می‌تواند علاوه بخاطر انداختن این موقعیت مطلوب موجب بروز خطرات احتمالی برای پروازها و حتی غیر عملیاتی شدن فرودگاه شود.

در ادامه پیشگر معاون دادستان بر رصد و پایش مداوم حریم پروازی فرودگاه سردار جنگل رشت تصریح نموده و دستورالعملها، بخشنامه‌ها و قوانین موجود در این زمینه را با اعضای حاضر در جلسه مورد بررسی قرار دادند و پس از ایراد مباحث مفصل در باب حریم هوایی و زمینی فرودگاه به اتفاق حاضران، از سطوح پروازی بازدید میدانی داشتند و دستورات لازم درخصوص جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز صادر کردند.

گفتنی است در این جلسه ضمن تاکید بر کنترل ساخت و سازها و جلوگیری از تخلفات ساختمانی در حریم مذکور، مصوبات و دستورات لازم جهت اجرا به مراجع قضایی و مبادی نقش‌پرداز ابلاغ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز