خبرگزاری کار ایران

حوادث چهارشنبه سوری استان سمنان ۱۵ مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۱۰۴

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ۱۵ نفر در حوادث چهارشنبه سوری امسال در مناطق تحت پوشش این دانشگاه مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا، پژمان قراییان شامگاه سه‌شنبه افزود: بیشترین مصدومان مربوط به حوادث چهارشنبه سوری مربوط به شهرستان گرمسار است.

وی بیان کرد: آمار تجمعی مصدومین چهارشنبه سوری از ابتدای اسفند تا ساعت ۲۳ امشب ۱۷ مصدوم بوده است.

این مسوول تصریح کرد: ۲ مصدوم حوادث چهارشنبه سوری مربوط به سمنان، یک مورد آرادان و ۱۴ مورد مربوط به شهرستان گرمسار است.

وی اضافه کرد: بیشترین آسیب مربوط حوادث چهارشنبه‌سوری مربوط به نوجوان ۱۷ ساله است که احتمال قطع عضو از مچ دست وجود دارد لذا برای ادامه درمان به مرکز درمانی تهران اعزام شد.

قراییان ادامه داد: موتورسوار رهگذر در گرمسار بر اثر برخورد مواد محترقه با بازویش دچار آسیب و سوختگی شدید شد، اما برخورد مواد محترقه با خودروی آمبولانس رخ نداده است.

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان توصیه کرد، آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان از نگهداری مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش زا به خصوص در منزل و زیرزمین خودداری کرده و از حمل مواد آتش زا و منفجره حتی به مقادیر بسیار کم، در جیب لباس و کیف به طور جدی پرهیز شود.

شهرستان‌های سمنان، دامغان، مهدیشهر، گرمسار، سرخه و آرادان جزو مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز