خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار:

هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات رسان قزوین حوادث تعطیلات نوروز را کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۰۶۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با یک کار تیمی و هم‌افزایی تمام دستگاه‌های امدادرسان می‌توان نوروزی کم تنش و با حوادث کمتری را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروز صبح امروز در قرارگاه پلیس راه استان با شعار «آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت» آغاز شد.

مهدی رجحانی در این رزمایش گفت: باتوجه به اینکه قزوین در شاهراه محورهای مواصلاتی قرار دارد در تمام طول سال تعداد زیادی خودرو از راه‌های ما تردد می‌کند و این میزان در تعطیلات و نوروز افزایش می‌یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: برای اینکه نوروزی ایمن را پشت سر بگذاریم و تصادف‌ها کاهش پیدا کند، لازم است تمام دستگاه‌های  امدادی همکاری لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: در دولت سیزدهم تمام دستگاه‌های خدمت رسان فعالیت خود را برای خدمت به مردم انجام داده‌اند و برای داشتن جاده‌ای ایمن و حفاظت از جان انسان‌ها که در دین اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است، در تعطیلات هم دستگاه‌های مختلفی همکاری دارند که جای تقدیر دارد.

در این رزمایش که به مدت 20 روز اجرا می‌شود، دستگاه‌های مختلف خدمات رسان از جمله پلیس راه، راهداری، هلال احم و اورژانس با کمک نیروهای جهادی در آماده باش قرار خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز