خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

تخلف و تقلب در انتخابات جایی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۶۲۱

استاندار همدان گفت: انتخابات یک رکن در نظام جمهوری اسلامی ایران است و به گونه‌ای اجرا می شود که تخلف و تقلب در آن جایی ندارد.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین معارفه رئیس دیوان محاسبات استان همدان افزود: برگزار کنندگان انتخابات خود مردم هستند و امکان تقلب وجود ندارد چراکه ۱۷ نفر از آحاد مردم بالای سر هر صندوق هستند.

وی یادآور شد: ممکن است گاهی تخلفات جزیی باشد اما آنچنان تاثیرگذار نیست که بخواهد سرنوشت انتخابات را تغییر دهد.

استاندار همدان تاکید کرد: مراحل اعتراض به انتخابات مشخص است و نمی توان با اقدامات جانبی رای مردم را تحت تاثیر قرار داد یا زیر سوال برد.

قاسمی فرزاد بیان کرد: دشمن تلاش می کرد که ۱۰ تا ۱۵ درصد از مردم در انتخابات شرکت کنند که با حضور گسترده، پاسخ محکمی از مردم دریافت کردند.

استاندار همدان اظهار کرد: داوطلبان انتخابات در استان همدان رقابت خوبی داشتند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه جسارت مدیران در اجرای طرحهای مختلف نباید لطمه بخورد گفت: عدم به موقع تخصیص موجب کندی عمل شده بود که از ابتدای سال جاری بر تخصیص به موقع تصریح شد تا ریالی از بودجه استان برگشت نخورد.

استاندار همدان افزود: تامین زمین مسکن انجام شده است اما این به تنهایی کافی نیست و باید اجازه گسترش شهر را داد.

قاسمی فرزاد یادآور شد: ۲ هزار متر برای گسترش شهر پیش بینی کرده بودیم که عده ای سنگ اندازی کردند و امیدوارم که این مساله تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز